Fiskedag & Åska !

Helloo friends!
Idag har vi var på en heldax utflykt till Undrom, Offersjön & fiskat!
Men shit vilket åskoväder som kom där mitt i alltihopa!  men som tur va så drog det vidare relativy snabbt!
Vi skulle ju ha åkt på Risön idag...men insåg imorse att det var ingen mening... tur va väl det!  för vi har haft supermysigt på vår fiskeutflykt!
vi for till Offersjön, där T har fiskat mkt som liten....  hade aldrig vart där , men vilket fantastiskt vackert ställe... totalt lugn kände man så fort man klev ur bilen...   :)
grabbarna trivdes som fisken i vattnet...   :)
de fick bra med fisk oxå!   Anton fick 3 st, Hampus fick 2 st !  de hade verkligen jätteskoj  :)
jag gick en liten skogspromenad , och hittade massa blåbär, som jag plockade med mig till Hampus, som älskar blåbär!  sedan fann vi hur mkt smultron som helst där!  tror aldrig jag har sett så mkt smultron på ett & samma ställe!
Innan vi for hemåt, åkte vi till Undrom & kollade vart T bodde när han var liten...  :)  sedan blev det en blixtvisit hos en barndomskompis som har sommarställe i Undrom, och som var hemma!  T hade inte träffat killen på länge... så det tyckte han va skoj!

Ikväll har jag & killarna vart på Trollskoj, var mkt trevligt, mamma & pappa va där oxå, plus att killarna hade en hel massa kompisar som oxå var där!  så det va mysigt!

Imorrn ska jag jobba kvällen , sedan går jag på helgen.....  känns helt OK !  :)
nä nu ska jag mysa med grabbarna!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0