Goderafton både herre & fru ! :)

Gokvälls på er vännerna mina!
Nu har jag avverkat 1 st av 2 st kvällar denna vecka på arbetet!  ikväll har arbetet flytit på som ett rinannde vatten, härligt med så fina & roliga jobbarkompisar!  :)
när jag kommit hem vid halv tio snåret, var det ju så härligt väder, så jag passade på att vara utomhus & greja på lite... det blev att jag rensade alla rabatter & klippte ner lite blommor, kollade till jordgubbarna & smultronen- som frodas som bara den!!!   :)
jag har även planterat ner lite nya blommor som jag drivit upp i krukor, men som nu blitt så stora att det var dax att sätta ner dom i jorden i rabatterna, det är liljor & gladiolus lökar som vuxit sig stora & fina, som numera finnes i min rabatt!
Väl inne igen så damsög jag litte granna !  skönt att ha det gjort oxå....
Grabbarna bestämde att de ville sussa hos min mor & far idag, så dom är där nu ....   så liiiite ensamt känns det faktiskt....  jag ska fara dit imorrn f.m. innan jag ska på jobbet vid 13, så jag får hinna krama dom lite....  :)

På frdag är det dax för Laxfestivalen....  trist att de ska ta inträde....   :(
grabbarna vill så gärna se Agnes, så visst ska jag betala in mig, de går ju gratis... men iallfall känns det pissigt & behöva betala 80 kr bara för att gå in en stund i parken....
på dagen ska vi väl ner på staden & kolla in handelns dag... brukar ju alltid finnas bra erbjudanden den dagen!

Sedan i helgen är det helgarbete som gäller!

förresten, har jag sagt att kissarna har öppnat ögonen?  de är ju sååå himla söta!!   Och när de lullar omkring där i sin lilla låda & försöker gå....  åsså bara ramlar dom...   stackarna....   :)  men söta som bara den är dom iallfall!!

Nu ska jag läsa lite.... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0