Inte så mkt nytt under SOLEN !

Goderafton vänner!
eller gdnatt kanske man ska säga den här tiden på dygnet...   :)
men det har ju blivit lite såhär med nattvaket nu på semestern... härligt att vara vaken länge & njuta i sommarnatten... skönt att få soooova på morgonen & vakna av fågelkvitter..eller katterna som skriker....   :)
Nu har jag 11 dagar kvar på den här semesterperioden.... sedan väntas 11 dagars ledigt v. 33-34 oxå!  tur det!
känns härligt att vara ledig nu tycker jag.... sedan min ledighet började har vi haft soooool varenda dag!!  underbart!
därav allt badande som vi har hunnit med...det är liksom det enda som vi har gjort nästan... eller jag torkade faktiskt golv igårkväll när det regnade...   :)
vi har badat & badat & myst som bara den!!
Igår vart det faxängen...idag vart det oxå faxängen....!
det är så himmelens mysigt däruppe på badplatsen....   och tiden bara flyger iväg när man väl är där....   :)

efter allt badande, for jag & lille mannen hem för att käka lite middag, Anton han hängde med Albin hem... sedan vid 18 tiden for jag & Hampus & hämtade Anton, Albin & hans lillasyster Elsa, för att fara allihopa på sverigepremiären av " Ice Age 3 "   vilken helt underbar film måste jag få säga!  jättebra!
På bion träffade barnen en massa klasskompisar, så det blev en himla massa kramandes...  :)

Bestämde oxå med en klasskompis till Anton & hans mamma att vi ska fara & bada imorrn oxå ....  :)
men sedan hörni....  då blir det att snabbpacka för min del på kvällen, eftersom vi bestämt att åka till hufudstaden redan på fredagen!! ska bli sååååååå skojigt & skönt att få komma iväg några dagar!
lite gruvsamt är det inför bilresan bara....  bara att hålla tummarna att Anton inte blir åksjuk....
men vad vi ska ha skoj i Stockholm!

Ev. blir det att min lilla dator får följa med oxå... så då kommer vi att hålla er uppdate med vad vi hittar på!  :)

Många gonattkramar!
& många födelsedax kramar till Noak som fyllde 6 år idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0