Jobbarhelgen!

Nu är jag nyss hemkommen från arbetet.. dagen har gått sååå himla snabbt alltså!  swish..så var dagen till ända!
känns bra det!  :)
Nu väntar jag på att killarna ska komma hem från Resele, Thomas lag hade hand om Auktionen som har vart där idag, så då fick kilarna hänga på dit, eftersom jag har jobbat.
Det verkar ha gåt bra där iallfall..  inga olyckor har rapporterats....   :)  
När väl lilla famlijen är hemma, ska vi åka på stan & käka middag, härligt!
vet inte riktigt vart vi hamnar, men det lutar ju åt kanske City eller Remsle...bra ställen båda två!
sedan ska vi upp till mor & far en sväng & hälsa på, Milo ska ju sussa där inatt!  så då får vi härja lite med honom oxå! (  utan att hans päron lägger sig i....  )  hehe....   skoja bara!
sedan blir det en filmkväll med gotta & chips innan det är dax att sussilussa...jag har ju heldag/kväll imorrn, så jag behöver min sömn....   :)
Tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0