Long time no see....

Ja herrreguuuud vad länge sedan jag skrev nåt nu!  :)
hela 3 dagar....
vad har hänt sen sist?
Joooo jag har börjat jobba igen!  och det bästa av allt:  det känns jättekul!!  :)
hoppas att känslan håller i sig lääänge den här gången.....
har jobbat 3 hela dagar, nu är jag ledig imorrn, då blir det Risön för oss!  härligt att värmen har kommit igen, måste passa på att ta vara på soldagarna då juh!  :)
sedan jobbar jag kvällen på fredag.. så jag får 2 sovmornar nu !  lovely!!!!
I måndags var vi till Madde & company en sväng, jag hade med mig lite fikabröd, grabbarna busade & hade superskoj några timmar... det var många barn där, för Stefan & kidsen var där oxå, så 8 barn...   :)  det blev en hel del fotbollsspelande!  :)
sedan igår så gjorde vi inte så mkt efter att jag kommit hem från jobbet...fixade lite med fotoalbumet... lekte & myste med grababrna....
I dag efter jobbet så var jag & mamsen en sväng på Loppis, där hittade jag 2 sängbordslampor,jättefina!
sedan när jag kom hem så stack killarna i huset ner till älven & fiskade en liten stund... men det hade visst varit för grumligt vatten av allt regnade... så det bidde ingen fisk!  men de hade haft skoj ialfall!
medans de var där, så städade jag....  & sorterade tvätt... & vattnade....skönt att ha fixat lite ordning !
Hampus har kört fyrhjuling här i byn ikväll oxå....   :)  han ser så gullig ut när han sitter där på fyrisen & swishar fram!
Nu har jag nyss gjort klart ett födelsedax kort till en pojke som grabbarna ska på kalas hos på fredag!  ska bara fixa en present nu oxå.... men det hinns nog!
nä nu ska jag kramas med killarna innan dom ska sussa!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0