NU så....

...Är helgen nr 1 av 2 avklarad....
nu är jag ledig imorrn, känns skönt det!  ikväll blir det till att se en film-  Seven Pounds , ska jag se, hade jag tänkt!
I lördags blev det att jag tog grabbarna & for på Diggiloo i Bispgården, det var verkligen en helt suverän show må jag säga!  vi var ju där i fjol oxå, och det var absolut lika bra i år!
killarna stod & dansade & sjöng med i låtarna som galningar!  :)   jag oxå....   :D

Idag efter att jag slutat , var det dax att åka ner på fisketävlingen för barn, som de har varje år på Nipyran, men vilket skitväder det var...  hela tiden !
men vi var klädda i galonisar hela familjen, så det gick hur bra som helst!  :)
Anton som har haft tur i de tidigare årens tävlingar, hade otur i år...  ingen fisk blev det för honom, men några riktigt bra napp hade han.. bl.a 2 st firrar som drog av hela flötet & kroken & allt med sig ner i djupet....  men han var nöjd iallafall!  :)
Hampus han var storfiskaren för dagen han!  :)
fick upp 3 rejäla regnbågar, som vägde totala 1, 6 kg !
så för den fina fångsten så vann han pris!  han fick en jättefin fiskelåda med tillhörande 3 st drag !  han var jätteglad över detta!

 Kan meddela er alla att nu har mina planer att tatuera mig igen, tagit ny form!
hade tänkt mig att göra barnens namn i varsitt hjärta på ena vaden, men nu har jag bestämt mig för att göra en annan grej!
jag ska göra deras namn, i jättefin stil, på varsin underarm istället! såg några bilder på detta & det var ascoolt!
hur snyggt som helst!  så det kommer det att bli!
nu ska jag bara hitta åt en bra tatuerare oxå....

Nu ska jag lägga mig i soffan & jäsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0