ÄNTLIGEN semester!!!!!!!!

Åh herreguuuud vad jag är lycklig nu!
nu är semestern äntligen inledd!!!   :)
har varit less så länge nu, att det känns enormt befriande att få ledighet......
Idag har grabbarna fått bada på risön, det har ju vart fantastiskt väder...måhända kommer värmen nu?  alldeles lagomt till min semester!   :)

Efter badet for jag & Hampus upp till bror  på en kopp kaffe, före det var jag & lillgrabbaen på Stures & åt middag, T & Anton var i Resele på T match...  :)
uppe hos " Milos"  var min lilla älsklingsplutt Milo på sitt allra bästa humör!  han & Hampus lassade vatten för fulla muggar i Milos lilla minipool!
Sedan fick jag & Hampus den ynnesten att få duscha Milo, Hampus tyckte det var väldigt skoj att få tvätta Milos hår....  :)

Nu ikväll har grabbarna tagit sig ett kvällsdopp i våran pool!  lyxigt va?  härligt att få bada kl 22:15...   :)
nu sitter dom & spelar Mario Kart för fullt!  inte är dom trötta ännu inte!
Inte med tanke på att Anton vaknade kl 11:00....  Hampus fick vi VÄCKA kl 11:25...haha!   han ville gärna få sova lite till sa han...    :)  ja, vi har riktiga sjusovare vi....  så har det alltid varit...   :)

Måste passa på att gratta Cammie & Patrik, som fått en dotter i natt!  & Oliver & Linus har fått en lillasyster!   :)

Nu ska jag ansluta mig till Mario Karten!!
KRAMAR !


Kommentarer
Postat av: Terese

Tack så mycket.

2009-06-21 @ 23:37:58
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: cammie

Tack! =)

Gud va det ser härligt ut på risön! Tänk att inte få bada på 6-8 veckor nu =( Men det är det absolut värt!! Som tur är gäller det bara mig och inte grabbarna!

Ha en underbar sememster! Kanske ses vi något här uppe på skedom!

2009-06-23 @ 21:08:59
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0