Födelsedag,barnhem,kaos!

hehe.. den där rubriken lät ju kanske illa...   :)
Men dagen som varit har varit helt fantastiskt rolig!
Födelsedag-  Alexander, barnens ena kusin fyllde hela 2 år idag!
så vi har varit där nu ikväll och firat honom med påmpa & ståt!  :)  där var det mkt folk & mkt barn, precis som det ska vara på kalas!

Barnhem- hihi.. det har jag nästan haft idag! nejdå, skoja bara, det har bara varit 4 barn här idag, grabbarna hade varsin kopis här idag, men ett tag kändes det som ett helt barnhem....   :)
jag har haft en kompis här idag oxå...lyckos mig...   :)  Min käraste "lillasyster"  Angel var här med sin lilla Saga.... vilken sötnos den lilla bebben är....  Det var jättekul att få en stund med Angel, det händer ju inte så ofta, men hon kommer alltid att vara min lilla älskling iallfall!  Puss på dig gumman.....Du är bäst!

Kaos- nej...inte riktigt det heller... men närapå...  det har badats & ätits & härjats på ordentligt härhemma , så det har blivit mkt tvätt & mkt disk.....  men barnen har haft en superdag!  det är huvudsaken att alla har haft skoj!

Nu sitter vi här med egengjorda milkshakes, godis & chips och kollar på fotbollen, Junior EM, mkt spännande & bra match!  nu är den snart slut, Sverige kommer att vinna, 3-1 står det nu! wohooo!

Nu måste jag kolla slutet på matchen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0