Glada Hajarna!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej,



Tack för bilden av Alma =) Nu väntar jag på att få se några av dom där recepten du pratade om igår, det är nämligen jag som står för "fredagsfikat" på jobbet den här veckan. =)

2009-06-09 @ 08:30:21
Postat av: vickan-receptdrottningen!

Ankan: Tjolahiopp!

recepten komemr att dyka upp i e.m. var så trötter igår att jag hann inte lägga ut dom...

Har jag nämnt för dig att jag & familjen ska bo hos Klingan & henens kille Nicke, i Stockholm på vår semester, ? vi ska sussa hos dom i 3 nätter..jag tror inte att dom vet vad dom gett sig in på... hehe.. :)

Kramen!

2009-06-09 @ 09:42:09
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0