Godmorgon!

Hellooo!
nu ska jag strax iväg på jobbet.....  idag tror jag att det kommer att bli kanonväder dessutom!  :)
Igår hade grabbarna matcher.... det gick himmelens bra, båda lagen kämpade på som galna, enda nackdelen var att både Anton & Hampus hade match samtidigt på planerna bredvid varandra... så man kände sig lite smått schizofen när man stod & inte visste vart man skulle kolla...   :)
men jag hann se av båda matcherna!  :)
Superhjältarna spelade mot Bolltrollarna, den matchen blev 0-0,  Hampus lag Hajarna spelade mot Blå Tigrarna, det blev vinst  för Hampus lag med 3-2 !   gissa om småkillarna blev glada!  & deras allra 1:a 3 mål oxå på alla matcher som de har spelat!  :)
det var verkligen en jättebra kväll på risön!

Ikväll ska T mamma komma hit & hälsa på oxå, det var ju ett bra tag sedan hon var här... så det tycker nog barnen är kul! Vi ska bjuppa henne på käk oxå!  :)
sedan ska vi kanske hinna med att hjälpa en bekant att skruva ihop lite skåp i hennes nya lägenhet oxå...hehe...och jag som inte är den vassaste kniven i lådan på att bygga ihop saker...kan bli intressant....   :)

nä dax att springa!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0