Hej Hopp i värmen!

Shit vad det är varmt nu alltså!!
det är väl bra på sätt & vis, men det kan ju bli för mkt emellanåt.... jag blir så trött  i värmen jag....
men jag klagar inte!  barnen tycker ju iallfall att det är bra, de får bada mycket!  :)

Igår var vi på Risön hela dagen, från det att killarna behagades kliva upp- typ 12....  :)
vi träffade på Hampus kompis , Noak, så vi satt tillsammans med dom och hade det riktigt skoj! grabbarna leker himla bra tillsammans, så det var en hel dag  utan minsta lilla tjafs!
efter Risön var det till att skynda hemåt för att kolla fotbollsmatchen...som tyvärr sverige förlorade... men vilken match dom gjorde!  va!  ligga under med 0-3 mot England, för att sedan kvittera upp till 3-3, varav det bllev förlängning, sedan straffar..... jag HATAR straffar...jag får hjärtklappning varje gång....  nu vart det ju så att svenska kilalrna missade en straff för  mycket.... åsså var dom ute ur turneringen.... snopet sätt att åka ut tycker jag....
men det var en superbra & spännande match!!

I dag just nu är killarna på kalas hos Noak & Loke!  Anton hade sådan tur att han blev medbjuden oxå!  gissa om han blev glad!  :)
får se vad vi hittar på sedan i kväll...har inget inplannerat just nu ialfall!
kanske blir ett kvälls bad på Faxängen?
vi får se.

Nu ska jag hitta på nåt härhemma tills jag ska hämta killarna kl 15!
kramkram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad är faxängen fär badplats? :D

2009-06-27 @ 14:04:55
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: vickan

I långsele , nathalie... :)

2009-06-27 @ 14:36:13
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: vickan

I långsele , nathalie... :)

2009-06-27 @ 14:36:32
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0