Höstdag?

Imorse när jag stack iväg på jobbet, kändes det nästan som en höstdag....  blåste & var kallt....   :(
har nyss vart ute & vattnat lite blomster, och det känns fortfarnde sådär kallt i luften.... det gillar vi INTE!

Ikväll har vi haft besök av barnens farmor , som även hade med sig barnens yngsta kusin, Tindra!
hon var så söt & snäll såååå!
vi bjöd på kyckling & potätgratäng!  till efterrrätt, tog jag fram den där chokladtryffel-tårtan som jag gjorde , himmel vad den är god alltså!  ni får kolla receptet, jag tror att jag lagt upp den på mina recept....  den måste absolut prövas kan jag säga!

Imorrn är det informations dag på skolan för Hampus...tänk att han börjar skolan till hösten.... ojojoj..... tiden går bra fort hörni....   :)
första timmarna skall vi vara i klassrummet & träffa hans fröken, Ewa, det är samma fröken som Anton hade i Förskoleklassen, så henne känner vi ju!
sedan efter lunch, är det dax för Öppet Hus på Fritids!  där ska barnen få träffa fröknarna & kolla runt, tillsammans med oss föräldrar!
det kommer nog bli en skoj förmiddag!
sedan är det dax för mig att åka & jobba kvällen !

Puss & Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0