Jobbarhelgen...

hallååå vänner!
idag har jag jobbat, till 16 bara, imorrn är det heldagspasset som väntar.... huvva!
när jag slutade for jag & hämtade Hampus hos en kompis, sedan for vi hem till T & Anton , som hade börjat att förbereda grillen!  smaskens!
Vi åt grillat med pommes chataeu, grönsaker, sås!
sedan har vi bara tagit det lugnt... suttit på altanen med tända ljus & myst....   :)  eller, jag har suttit där, barnen har sprungit & lekt med grannarna, T han har suttit & spelat i vanlig ordning!  :)
men det var härligt att sitta därute, med lite småregn på taket....  härligt ljud blir det när det regnar....   :)
Nu håller jag på att kolla på "  sommarkrysset "  rätt bra faktiskt!
Nu börjar det igen....
måste förresten berätta att jag ahr beställt mer vaxkakor & ljus från Yankee Candle !   mums!  sedan ska här brännas ljus!  jag tog dofterna: Blueberry Scones, Sweet Strawberries, Fruity Smoothie.....  härligt!   måste kila.... kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0