Lillebror , numera gammal man.... :)

Så var dagen här när brodern fyller 30 år!
har vart där en sväng ikväll, & han verkade mkt nöjd med dagen!
fick mycket gott fika där, bl.a en smaskig tårta med tobleronefyllning...mkt gott !!!
annars har jag jobbat idag, på f.m. var Hampus till grannflickan, Jessica som oxå fyller år idag, hela 7 år!  så han var dit med en liten present, de stoooora presenterna ska hon få på sitt kalas på måndag!
hon visade vad hon fått av sin familj....  och jag kan säga att man blev helt såld!   hon hade fått en kaninunge! så himla sööööt!!  den går under namnet Erik....  :)

Idag har Anton vart på indian & cowboyläger i Bjärtrå, han tyckte att det hade varit jättekul!  de hade fått se nåt rollspel med en massa cowboysar som fajtades!   hehe,.... han berättade att det hade vart jättespännande...  :)
eftersom jag jobbat ikväll, så var T & barnen upp & grattade brorsan idag, det hade visst varit mkt folk där idag! vi gav honom en korg med lite smått & gott, skorpor,kex,ost,ingefärsmarmelad, & en fin fotobok som jag knåpat ihop...  åsså fick han såklart pengar!

Nu ska jag se om killarna ska sova nångång, jag måste iallfall lägga mig strax..ska ju jobba tidigt imorrnbitti....
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0