...Och värmen fortsätter.....

hothothot........nu äre varmt... nästan för varmt för min del....
men idag har jag faktiskt för 1:a gången på ett par år, SIMMAT i Faxälven! och det var huuuuur skönt som helst!!
jag for dit med barnen direkt efter jag hämtat dom på kalaset hos Noak & Loke, det blev inte bara jag & barnen för den delen... vi blev 3 vuxna & 8 barn! Madde, Stefan & deras barn hängde på oxå!  vi hade jätteroligt där!
efter en hel massa hetsning från ungarna så tog jag & dök i älven jag med!   :)

sedan vid 18 tiden när vi badat klart, så bjöd vi Madde + barnen på middag härhemma, efetrsom båda våra karlar jobbade, så åt vi tillsammans!  mkt trevligt!
de stannade tills 20 tiden, sedan dess har vi bara vart ute & slappat....
Nu ska jag stoppa killarna i säng...  för jag ska se film sedan!  Benjamin Buttons Otroliga liv, ska jag se...
sen imorrn kommer Noak hit & ska vara med Hampus, så det blir nog full speed hela dagen imorrn oxå...  :)
fast imorrn ska jag hålla oss hemmavid!  eller kanske, blir det ett kvällsdopp ??  :)

Nä nu ska jag kasta grabbarna i sängarna!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0