Pungbråck & Dårarnas dag!

Hallååå!
idag har vi jobbat som tokar både jag & T!  så när vi hade hämtat barnen på dagis/fritids tyckte vi att vi skulle på Stures & inhava middagen där!  :)
T & Anton skulle åka på T match i Ramsele kl 17, så vi hade inte så mkt tid heller att göra middag hemmavid...
Anton ville så gärna hänga med & kolla på matchen, sådan tur att resele vann den nu ikväll med 4-3 !  :)
Nu är de på väg hem, så det blir en väldans sen kväll för grabben idag....
men han lovade dyrt & heligt att han inte skulle vara trött på skolan imorrn!  :)

Efter Stures tog jag & Hampus en sväng ner på staden, för att jag skulle köpa ny mascara & kajal för presentkortet jag fick igår!  :)  jag fann det jag sökte efter, så Hampus fick sig en " slush" på lilla cafeet, då vart han nöjd oxå!  :)
sen for vi upp & drack kaffe hos Milo & family, där hade vi skojsigt ett tag, sen var det dax att åka hemöver för att göra kväll!

Nu sitter jag här med nyfärgat hår oxå!  har lagt i en ny ännu mera knallröd färg!  vart supernöjd!
så nu matchar jag håret med mina axlars färg......   :)
nu måste jag till sängen!  dax att sussa min skönhetssömn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0