Skolavslutning!

Gokvälls!
ikväll har vi vart på skolavslutning i kyrkan!
Det var relativt fint väder, det var jätteskoj för barnen, vi slapp paraplyerna  :)
Först innan det var dax att äntra kyrkans portar, så samlades klassen för att ge fröken sin fina presentpåse som vi samlat ihop.. hon fick en fin påse fylld med godsaker från  " Emmas skafferi"  , hon blev mkt nöjd, hoppas vi! 
Barnen var lagomt uppspelta & pirriga, men väl i kyrkan så var dom sååå himla duktiga, det bjöds på både sång, piano,fiolspel & flöjt!  de var så fina allihopa!  man blev nästan tårögd.....    :)
efter det var slut i kyrkan var det en samling ute på gräsmattan, där alla barnen sprang runt som galna & skrek att " ÄNTLIGEN SOMMARLOV "  hihi!  det var som att se kossor släppas ut på grönbete.....    :)
Anton var så himla uppspelt & lycklig så det var inte sant!  :)  Hampus gick mest & gnällde över att han oxå ville gå i skolan.... hehe... snart så gör han ju det!
Nu sover grabbarna sött i sängarna, imorrn bär det av till Bjärtrå för Anton.....  Fritids har sommaravslutning, detta firas med att de ska åka på " Fort Kodiak"  det är ett cowboy & indian -läger, där ska de vara hela dagen från morgon till eftermiddag!  det längtar verkligen Anton till!  så imorrn bitti kl 9 går bussen för dom!
vad jag & Hampus ska hitta på tills jag börjar jobba, det får vi se!
Imorrn ja, wohoooo!  då fyller min älskade lille-bror Jimmy hela 30 år!!!!!    trist bara att han jobbar tills kl halv tre, då har jag redan börjat att jobba.... men resten av min familj skall dit & uppvakta så det står härliga till!
Tänk att lilla Jimmy redan blitt så stor...jag minns när han var blott 14 år & fick sig sin 1:a fylla av mig !  HAHA!!
ush så hemskt! 
Nä nu ska jag sova skönhetssömnen!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0