Snart SEMESTER!!!!!

HEjhopp!
åååååå ni kan inte ana hur mkt jag längtar tills denna helgen är över.......
nu har jag 2 kvällspass, 1 dagpass, 1 heldag/kväll kvar..sedan har jag f.o.m söndag kl 21 SEMESTER!  :)
jag har inte vart en kul människa dessa månader, faktiskt har jag känt mig så less sedan i höstas....  jag måste ha semester, så är det bara!

Vad har hänt dessa dagar då?
I måndags började Anton på fotbollsskolan på Risön!  han tycker att det är superkul där!  de håller på mån-torsdag, 5 timmar varje dag, så de får ordentlig träning kan jag säga....   :)
Hampus längtar tills nästa år, då får han börja oxå!
efter hämtningen igår, var grabbarna bjudna på kalas hos 2 tjejer, b.la vår grannflicka, som hade dubbelkalas, de höll till i en lokal i deras bostadsområde, de hade haft det skoj som tusan med mkt barn!
Hampus hade ju sin första heldag på fritids i går oxå... det hade ju gått jättebra, förrutom på morgonen när T lämnade, då hade han vart lite ledsen...men det hade gått över fort!  för när vi hämtade, då ville han ju inte fara hem från fritids....   hehe  de är roliga barnen!
igårkväll såg jag en jättebra film oxå!  " Changeling"  med ANgelina Jolie, det var en sann historia från -30 talet, väldigt gripande film.....

idag är jag & Hampus lediga, vi lämnade Anton på fotbollsskolan kl 10, sedan for vi upp på prästbordet & hämtade en kompis till Hampus, som nu är här hos oss!  grabbarna leker så det står härliga till!  :)
min mamma har vart här & fått sig en kopp kaffe oxå, sedan så har jag fixat en mailadress till henne OCH en egen sida på Facebook minsann!   :)  ska bli kul & se om hon använder sig av den......  hehe....

Nu ska vi snart sticka till risöns lekpark, har lovat killarna härhemma att de ska få leka där innan vi hämtar Anton kl 15...
puss & kram vänner & ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har mamma skaffat sig mail OCH Facebook?! Det var som tusan! Det sa hon inget om idag när jag träffade henne. :)

2009-06-16 @ 13:47:04
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: Annica

Klokt val av film,sa ju att det var bra!=)

2009-06-16 @ 20:21:07
Postat av: Angelica

Den filmen har jag velat sett länge. Hoppas du ka avvara någon timme av din semester till mig och barnen :o) sovgott!

2009-06-16 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0