2 dagar kvar!

..Sen är det dax för Finalen i Mellofesten!! tjohoooooo!
som vi alla har längtat eller hur?  :)
eller ja, iallfall jag då...  :)
det kommer bli ryyyysligt spännande tror jag... har aldrig vart med om att det har stått så himla jämnt mellan de tävlande... kan ite ens gissa hur det komemr att gå.. men om man ska tro på undersökningar, så verkar ju, Malena,Caroline,Måns & Alcazar väldigt heta kandidater till en vinst....

igårkväll jobbade jag, ikväll ska jag jobba, jobb jobb jobb..... men till helgen är både jag & T lediga! kors i taket!
tänkte ta barnen nån dag i helgen till Jan Gullik & mysa litegranna!

Igår hade Anton dansat på skolan- :)  han tyckte väl att det hade vart sådär... men han hade dansat massor iallfall sa han!  :)
jag minns när jag gick på vallaskolan, 7-9:an, då var jag & en kille min klass på en massa danskurser, bugg,foxtrot,lambada...  sedan fick vi ha lektioner med resten av klasserna på skolan... haha!  det var tider det!
minns ni lambada?  haha!  vilken hit det var!

nu ska jag fixa iordning lite härhemma innan det är dax att åka på jobbat!
puss & kram!  förresten, gissa vem dom flaggar för idag??   MOI !!   :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni får vinka till oss då vi är på melodifestivalen. :D Ha det bra! Kram Nathalie <3

2009-03-12 @ 22:22:30
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0