Dagen innan....

..Baddag!  imorrn bär det iväg till Ö-vik & bada bada!!!!!
vi längtar, det skall bli härligt med en hel dag med bad & mys!

idag när jag skulle hämta barnen på dagis/fritids, fick jag bara med mig 1 st barn hem... Anton.
Hampus förljde med Markus hem till Remsle för att leka med honom!
Anton fick välja middag till honom & mig, det blev våfflor!  gott!
sedan for vi & hälsade på min mor & far, Milo & company var oxå där & visitade!  äntligen var den lillemannens gips borta! han verkade mkt nöjd, eller kanske var han fortfarande lite hög??  :)
det enda han hade kvar nu , var en liten plastskena som skall sitta på ett par veckor, sedan ska dom upp igen & ta bort den!

Vid 19 tiden for vi & hämtade Hampus hos sin kompis, sdan bar det iväg hemåt!
Nu har grabbarna ätit sitt kvällsfika, kollar på Narnia-häxan & lejonet, sedan är det sängdax!
då ska jag packa lilla badväskan!  :)

idag fick jag förresten mina ljus jag beställt ifrån Yankeecandle.se!  jag eldar för fulla muggar nu härhemma!
luktar helt fantastiskt!
jag beställde några vaxkakor-som jag eldar i värmelampa, med lukterna: Cleen Cotton, Blueberry Scones,Sunwashed Linen, Cherry Blossom, Fruity Smoothie...herrejisses vad de allihopa luktar gott!  måste säga att dessa ljus & vaxkakor är det absolut bästa märket vad gällande ljus & vaxkakor på marknaden nu! Yankeecandle-gå in på sidan & kolla får ni se, mkt bättre priser & kvalitet än de flesta ljussorter jag prövat på! & roligare dofter framför allt!  tänk er själva...  Nytvättat...mm... finns ingen godare lukt!  www.Yankeecandle.se
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0