Full fart hela dagen! :)

Gokvälls på er!
ojojoj vilken dag killarna har haft idag!  bara skojskoj hela dagen lång!  :)
dagen började med en lugn & skön förmiddag hemma i mys-soffan med go-frukost !
sedan vid halv tolv skjutsade jag & Anton först Hampus till sin kompis Noak, som han skulle leka med i dag, där stannade han tills fyratiden, dom hade haft superkul!  myskillarna..   :)
sedan klockan 12 började kalaset som Anton var bjuden på, 19 barn hade det vart där!  hehe...
när jag då blev helt ensam i ett par timmar, passade jag på att inhandla lite slask-vår-kläder...det blev ett galonställ från Didriksson till Hampus, mkt snyggt & bra kvalitet!
åsså köpte jag nya fina stövlar i det superbra märket Viking till Anton!
grabbarna var nöjda med vad jag hade köpt!
sedan blev det en kopp kaffe hos mor & far innan det var dax & hämta Anton & skjutsa han på handbollsturneringen på Nipan!
Anton var sjublöt i svett när jag hämtade på kalaset!  :)  så han hade ju fått sin uppvärmning där så att säga...  :)
väl på Nipan spelade han 3 matcher-mot handbollstjejerna som är 3 år äldre... men våra grabbar gjorde superbra ifrån sig!   det var verkligen skoj att se hur mkt killarna har utvecklats på bara ett halvår!
när hanbollen var slut, hade Anton  & hans nya kompis Erik, i handbollslaget, gjort upp om att de ville vara med varandra!  sagt & gjort, Anton hängde på Erik hem till Undrom!  där hämtade vi han vid 20 tiden, så snacka om att killarna haft fullt upp idag!  :)
Han hade haft superkul där i Undrom!
Hampus & jag hade den fina turen att vi vart bjudna på tacos hos mor & far!  smaskens!  åsså kollade vi på så ska det låta-från igår...mkt trevligt!
nu ska jag kolla in CSI-Miami, som jag spelat in!
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0