Hallåjsan !

som ni ser på bilderna nedan, så är de ett par år gamla foton...  satt & kolllade igenom gamla foton som jag hade på datorn, så här får ni två små killar på bild!  :) tänk att tiden går så himla fort alltså!
idag har jag & Hampus efter att vi skjutsat Anton på skolan, vart upp till min faster på övergård, Hampus har lånat några filmer av mina kusiner , det blev scooby doo-otecknade versionen, samt " The flintstones"  även den otecknad.
så nu kollar han för fullt på scooby!
idag ska grabbarna sova hos min mor & far, T ska på nåt hemvärnsgrejs tills imorrn, eftersom jag jobbar till 21, och börjar 7 imornn, så tyckte mor & far att det smidigaste var att grabbarna sussar där.
det blev kilalrna väldigt glada över!
dom ska få vara med mig på jobbet idag från 16-17 , min mor slutar inte jobba först då, så då får mina gamlingar på jobbet skoj med påhälsning av lite barn!  sådant är alltid uppskattat!
idag är Milo och plockar bort skenan-spännande!!
nä nu ska vi äta lite lunch!
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0