Hej & Hå...

hallå vänner & alla jag känner!
idag ska jag jobba kvällen, T kommer hem tidigare från sitt jobb idag, eftersom lilleman inte kunde åka på dagis idag, han hade lite feber inatt & imorse, samt att han hade ont i lilla halsen.... känns som om alla sjukdomar bara går runt,runt..... 
Anton han är pigg & kry han, än så länge...
han var glad för att idag skulle dom ha simkunskap på skolan- badhuset alltså!  som han älskar!
det kommer nog gå super för honom, eftersom han lärde sig att simma helt när han var 5 år...
Hampus missar sitt rödsta loppet på skidor som han skulle ha vart med på idag på dagis... men är man inte pigg så ... han sa själv att han inte skulle orka med att åka några skidor... lilla stackarn...
tur att man har underbart snälla föräldrar som alltid ställer upp i vått & torrt, de var så snälla i morse att de kom & hämtade Anton & skjutsade han på skolan, så jag skulle slippa dra ut Hampus i kylan.... tack snälla mor & far!
våra föräldrar förstår nog inte hur värdefulla de är....  :)
Idag om jag inte minns fel, ska Milo upp till Umeå & plocka bort skenan på handen!  hoppas att allt går bra!

Igår slutade jag ju 12, så sedan var jag upp på sopstationen med en massa rat.... kändes skönt att ha kastat bort det där...
sedan hämtade jag Anton, så for vi hem & gick ut i supervädret & åkte lite skidor-jag köpte en superbra grej som finns till skidor nuförtiden-skidtejp- istället för att behöva valla dom hela tiden,lägger man på den här tejpen, åsså håller det i många  mils åkning!   perfekt!

nu ska jag ner & kolla till lillemannen som ligger i soffan & kollar på scooby doo!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tjopp! Det är imorgon som vi drar upp till Umeå. Idag är lillen på dagis själv så jag har hunnit med att städa lite. :)

2009-03-18 @ 11:18:22
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: Angelica

vilken otur ni har med sjukdomarna :o/ Krya på dig hälsning till Hampus, kram!

2009-03-18 @ 13:23:30
Postat av: Michelle

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-10-12 @ 11:15:47
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0