Kompisdag!

Hallååå friends!
just nu har Hampus med sig en kompis från dagis hem, Noak.
dom leker för fulla muggar!  kul att han har hittat ett par killar på dagis som leker så himla bra ihop!  :)
han var ju hos Noak i lördags, så idag var det dax för honom att komma till oss!  :)
Vi ska käka pannkaka till middag-det var visst väldigt poppis....  :)
innan jag hämtade barnen var jag ner på Stil & inhandlade ett par nya jeans, ÄNTLIGEN har jag hittat det ultimata jeansparet känns det som-sådär lagomt " baggy" hippiejeans som jag gillar!  :)
sedan har jag & T vart på kommunförrådet & lassat hem en massa sand...börjar ju bli halt nu.... måste sanda...   :(
ikväll har jag utvecklingssamtal på Kotten för Hampus... bara att hoppas att allt är bara fint...men det tror jag nog!
nu måste jag fortsätta steka pankisar!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0