Lördag! :)

Sitter nu här i min ensamhet... skall strax fara & hämta barnen hos diverse kompisar, Anton är hos Dogge, Hampus är hos Albin!  :)  helgerna är rena rama kompiskavalkaderna nu förtiden!  :)
igårkväll hade vi myspys & kollade på finalen på lets dance, mkt roligt hade vi!
sista träningen på innebandyn gick jättebra!  nu har vi ett litet träningsuppehåll innan det är dax att dra igång fotbollsträningarna, :)

efter att jag hämtat barnen, ska vi fara en sväng till Madde & Co, & kolla in deras nyfödda killingar, de lär vara såååå söta!  jag har bakat en kladdkaka som jag tänkte ta med dit & bjuda dom på oxå!  :) alltså inte killingarna, utan människorna!  :D

ikväll har vi inte nåt alls inplanerat... bara myspys &  robinson !
inget inplanerat imorrn heller!  kan ni tänka er?
hoppas att alla får en suverän helg!
puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0