Lusen!

Nu till morgonrn har jag & Hampus suttit & spelat Lusen- ni som är i min ålder kanske kommer ihåg det spelet....  :)
det går ut på att man slår en tärninög, så ska man samla ihop olika kroppsdelar till att bygga ihop-en Lus! det är riktigt skojigt! nu har dom dock pimpat till spelet, med ytterligare en färg på lusen.... självlysande!  den väljer Hampus jämnt!

Annars har vi haft lite sjukstuga här inatt...som jag trodde fick Hampus jätteont i örat...men det var samma öra,höger, som han åt pencillin för.
detta fick han trots att han fick nässpray innan han la sig..
inatt fick han megados med alvedon+nässpray...efter lite gråt somnade han tillslut, nu har han inte ont alls!

ikväll ska jag jobba.sedan imorrn,dag. men sedan är jag ledig i 3 ! dagar!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Fy, när jag läste rubriken trodde jag att ni hade fått nån form av löss!

2009-03-25 @ 12:33:38
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: Anonym

Vad kul spel ni verkar spelat! Längtar tills Alfons kan börja spela vanliga spel:o) Otur för Hampus med örat...Handlade av din moder idag, en smörgås och en drickyoghurt! Sedan gick jag på Granen och fikade upp det medans jag fick sälskap av Carina :O)

Hoppas du får en skön 3 dagars ledighet! Kram!

2009-03-25 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0