Min dator har kommit hem!!!

ååå ni kan inte ana hur härligt det känns att ha fått hem min dator!  :)
att få sitta här på min favoritplats i köket & ha datorn på sin rätta plats igen... jag tror att köksbordet har saknat datorn oxå!  :D
skämt åsido....
jag blev glatt överraskad när dom ringde idag innan jag skulle på jobbet, & sa att dom skulle komma med datorn redan!
knappt en vecka har gått sedan de hämtade den till reparation i s-holm, och nu har de bytt ut & fixat lite saker så nu är min data som ny!  snacka om service!  jag är mkt nöjd!

har jobbat ikväll, det gick som en dans!
Hampus är bättre i sin förskylning, ingen feber ikväll, men han får ändå vara hemma från dagis imorrn oxå!
jag däremot har haft feber idag oxå, men konstigt nog känner jag mig inte så värst sjuk.... kollade tempen mest för skojs skull innan jag for iväg på jobbet, den visade 38,2...inte så mkt, men dock feber... åsså har jag ont i lilla halsen, kan kanske vara jag som har smittat Hampus..... men sålänge man inte mår så himla dåligt är det ingen fara!

vi längtar härhemma tills på fredag-vi får storfrämmande från Rossön!  wohooo!
Ankan med de 3 minsta ankungarna skall komma på visit till oss!  skall bli så himla skoj, har inte setts sen i somras tror jag....  mkt trevligt!

nu ska jag sussilussa, see u imöran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0