Oooooo leeeediga heeeelg!!

äntligen har jag gjort helg!
slutde jobbet vid fyra, sen hem äta middag, sedan har vi haft innebndyträningen för vårt lag tills nu.
åå det ska bli sååå skönt att bara få sätta sig i soffan med en kopp the, läsa tidningen & kolla på lets dance!!
härligthärligt!
barnen sitter nu & kollar på Barda, ett sorts rollspelsgrejs på tv för barn, mkt intressant! de missar aldrig ett avsnitt!

imorrn ska vi antagligen ,om vädret tillåter, på jan gullik & grilla & barnen skall få åka lite pulka & bob !
ska bli mysigt! eventuellt ska Robin & Ewa dit oxå.
där kommer vi nog att tillbringa största delen av dagen skulle jag tro...
sedan kommer vi till morgondagens stora händelse på kvällen kl 20:00..... MELLOFINALEN!!!!
spännande.....   :)

nä nu ska jag ner & lägga mig i soffan!
puss &kram till alla mina vänner & läsare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar er en trevlig dag med pulkaåkning och din efterlängtade mellokväll :o) Sköt om er, kram!!

2009-03-14 @ 07:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0