Rest In Peace Ruff & Curry.....

Idag klockan 13:00 somnade våran Ruffen & Curry in hos veterinären...  allt hade gått väldigt lugnt & fint.
jag tror att de har det bättre där i hund & katthimmelen, än hur deras liv var mot slutet av deras långa liv...
men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite sorgset... de har liksom funnits hela min uppväxt, eller iallfall sedan jag var 17-18 år.. känns länge iallfall...
Nu idag har mamma vart här hos oss & ätit middag...jag tyckte inte att hon skulle behöva vara själv en sån här dag.. pappa han jobbar idag. så mor var här en bra stund hos oss, vi spelade brädspel med grabbarna, och käkade tillsammans.
kan nog tänka mig att mamma & pappa tycker att det känns väldigt tomt hemma nu ikväll... men djuren har det som sagt bättre nu där dom är...
Mamma & Pappa har blivit lovade en kattunge av en av mina jobbarkompisar, så de skall få den om ett par månader.. börja om på en nu kula så att säga...

Nu har Antons sportlov börjat oxå!
imorrn skall vi nog åka lite skrillor, sedan på onsdag ska barnen få fara & pimpla med min mor & far-gissa om de längtar tills dess?  :)
sen på fredag hade vi tänkt fara till paradisbadet!  nån som e sugen att följa med?  hör av er isåfall!

i helgen har jag bara jobbat,jobbat...... trött som tusan har jag vart....känns skönt att vara ledig imorrn...
måste säga att " californication" som jag började att kolla på i helgen-är en helt suverän serie!  helt i min smak!  :)
nu ska jag se om barnen är sugna på att gå & sova!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vi kan väl ta och ses nåt i veckan. Imorgon är alla grabbarna lediga här i huset. Höres!!!

2009-03-02 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0