Så¨var det Måndag igen då....

Ja... åter ännu en ny vecka att se fram emot!  :)
idag slutade jag tidigt, 14:00 !  härligt!
efter hämtning av barnen, så for vi hem & var ute i det heeeelt underbaraa vädret tills det var dax att gå in & fixa middag-men ungarna fortsatte att vara ute!
sedan har det vart handbollsträning för storkillen ikväll, han älskar verkligen måndagkvällar, för handbollens skull!
Hampus han har passat på att leka med Johannes, nu när han äntligen var frisk!

imorse hade vi ingen tur alls med bilarna....
först startade inte volvon när vi hade bråttom iväg kl 06:30... den bara var död.... kul...NÄ!
sedan när vi väl hade skrapat av passaten, så märker vi att den nästan var tom på bensin.... som tur va hann vi precis fram till macken & tanka!  PUH !
men vi var snabba iallfall... lämning av barnen på dagis,tanka, åka på jobbet... tog endast 30 minuter!  rekord!
men det kändes inte som någon kanonstart på en måndagmorgon....  :)

nu ska jag se om grabbaran vill sova....
imorrn slutar jag 12:00!  wohooo!
eftersom Anton inte slutar först 13:30, Så ska jag fara på min favoritplats:sopstationen!  :)  har en massa skräp som måste kastas bort!
åsså har jag mååånga kassar med tomglas som jag ska panta! blir nog rik imorrn....  :)
puss & gosiskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0