Sjukstuga...IGEN

jaha...så var det dax igen....
inatt vid halv två tiden vaknade jag av att jag hörde att Anton kräktes för fullt inne i grabbarnas sovrum.....
sprang in dit, och ser stackarn hänga över sin säng & spy en hel del över golvet...
där har vi kanske förklaringen över att han hade ont i skallen igårkväll & var allmänt dålig.....  han kände väl av magsjukan kanske redan då....
stackars liten Anton.... nu ligger han inne i vår säng med Thomas.... jag ska på jobbet till kl13, sedan får jag fara hem & se hur de mår härhemma!
hoppas att det var bara en snabbsväng av kräksjukan.......
men nu är ju T ledig idag, sedan har jag lediga dagar ons + tors... så nån av oss är ju alltid hemma med barnen - om det skulle bli en kräkepidemi här i hjälta.....
så  ingen skola för grabben på ett par dar.....
nu måste jag susa på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0