Söndag.....

Jaha... så var ledigheten slut snart då...
men vi har haft en toppenhelg iallfall!  med lite småfadäser här & var....
bl.a har vår bil pajat.... inte kul alls... tur som är så jobbar T & jag samma pass imorrn, så då tar vi med barnen på dagis samtidigt.... sedan verkar det som om T bror J ska komma imorrn eftermiddag & hjälpa till att kolla bilen... vi tror att vi vet felet, nåt med tändningen... som han förmodligen kan hjälpa oss att byta! bara att hålla tummarna!
trist är ju att vi är beroende av 2 bilar här ute på byn.... när man jobbar som vi gör... så liiiiite less blir man ju på att bilen måste trilskas nu i vintern..... när den pajade i somras, så cyklade vi ju.... det går ju inte så bra nu inte....
bläääääääääääääääääääää.................... så känner jag mig nu.....

imorrn ska jag klippa mig oxå efter jobbet, ska bli skönt, det börjar faktiskt att kännas rätt " långt" nu....  :)
kommer att bli exakt samma frilla som hon klippte förra gången, jag blev ju sååååå himla nöjd!
åsså har Anton handbollstränig, då skulle vi få reda på hur det blir på lördag med cupen i s-vall! ska bli kul att åka dit med honom!kanske t.o.m lite av allt folk vi känner i Sundsvall kan ta sig till hallen för att träffa oss oxå! skulle ju vara kanon det!  :)

annars idag har vi inte gjort så mkt... vart hos min mor & far en sväng & fikat lite med brorsan & famlij...vart ute & busat i snön.... lirat lite innebandy ... tagit det lugnt....
imorrn ska jag beställa tid till Hampus på VC oxå... vi börjar att tro att han är allergisk mot våra katter.... han har ju vart konstant förskyld nu väääääldigt länge..... och iom att det ligger allegier i släkten är det värt att kollas upp... för isåfall ryker kissarna direkt!  kan ju inte vara en vanlig förskylning som sitter i flera månader...

nu ska jag gå & sussa!
kram på er alla mina vänner & alla andra som läser min blogg.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0