Tisdag-Metodistdagen!

Ikväll kommer jag & brodern kl 21 att närvara vid ett metodistmöte på kanal 5.... eller hur broder?  :) Amen!!
haha....
idag har jag jobbat arslet av mig som vanligt....
fick besök en kort sväng efter jobbet av min mor & far, drack lite kaffe & surrade,nice!
har även fått min goda parfym som jag beställde: Can Can-Paris Hilton, den luktar sååå himla gott-som en smaskig godispåse!

ikväll har vi haft innebndyträning i vanlig ordning, ikväll var det "lite" barn, bara ca 20 st...  :)
nu sover killarna gott, efter att ha måstat kliva upp 5:30 två dar i rad... känner mig lite halvmör själv....
fick höra idag på dagis när jag hämtade Hampus att han hade klagat över ont i örat-IGEN..denna gången var det dock det andra örat, än det han åt pencillin för.... hoppas att det inte blir ngn öroninflammation igen av det hela!
kan ju bero på att han är så himla förskyld igen oxå.... även Anton har börjat att snörvla & hosta..... nu är jag lessless på sjukdomar!

nä nu ska jag städa ihop lite & förbereda mig för bönemöte!  :D

Kommentarer
Postat av: V

alvedon till natten och nässpray 3 ggr om dagen är avsvällande för öronen. Vi provar det varje gång förkylningen kommer och det e ofta som barnen klarar sig :)ha det gott!

2009-03-24 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0