Ute-Dag!

halloj vänner!
idag har vi vart riktiga friluftsmänniskor!
vi har vart på jangullik & myst hela dagen nästan!  det har varit helt underbart väder hela dagen, tror t.o.m att vi fått lite färg på oss!!  :)
vi åkte dit med Robin & Ewa, sedan kom bror,bettan, Milo, & mamma dit oxå!  vi grilalde, åkte pulka & hade det riktigt supertrevliggt måste jag säga!  :)
träffade även på min gamla vän Annica m. familj där, såklart drog hon med mig på en sån där åkmadrass nerför hela långa backen..... skit kul var det!  :)  alla hade kul åt oss när vi skrikandes åkte utför....  :)
sedan har jag hört talas om att min kära bror filmat mig när jag sprang nedför backen, efter att ha dragit upp Hampus... det var visst inte en allt för smickrande film med mig..  :)  Bettan sa att om ordet " Älga " alltså springa som en älg , nånsin kommer med i en beskrivinng- så skall den filmen med mig visas!  haha!
får se om bror håller vad han lovade, att lägga ut filmen på nätet till allmän beskådan!  :)

Nu håller T på att skotta ner en massa snö från vårt altantak.... Hampus har ringt efter grannbarnen, så de leker melodifestivalen på hans rum nu..  :)
Anton han förljde med Robin hem, så nu ska jag snart fara & hämta dom, innan ska jag upp till bror & dricka en kopp kaffe!

ikväll gäller det!
vem kommer att vinna mellofesten?
jag sätter topp 3 på Caroline Af Ugglas, Måns, Malena Erman, åsså tror jag EMD & Alcazar kan bli farliga oxå!

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0