4-Hjulingsmekande & Bullabakande!

Goadagens på er!
idag känns det fint !
jag & Hampus har bakat bullar, sååå fina blev dom!
har börjat att baka lite tills jag fyller år..
min frys gapade liksom helt tom nästan....   :)
Idag har jag även skjutsat Hampus till sjukhuset... dom skulle visst med dagis på studiebesök på lekterapin, där hade dom haft jättekul, jag minns när Anton var där, den gången fick även jag vara med, eftersom Anton inte ville vara där ensam...  :)  barnen fick plåstra & låtsas sticka med spruta fylld med vatten, bandagera dockor... mm.mm  ett kul sätt att informera barnen om just sjukhusbiten tycker jag!  och barnen verkar uppskatta dessa besök där!

efter skolan så hängde Dogge med Anton hem, så nu hoppas dom studsmatta för fullt!  åsså bråkar dom förstås..Anton & Hampus emellan, inte kompisen....  Anton vill vara ensam med sin kompis... Hampus vill leka med dom....  problematik på hög nivå....  :)

Jag har mekat oxå minsann!
med fyrhjulingen!
jag har skruvat & grejat & lossat muttrar till batteriet, så nu har jag lyckats att sätta batteriet på laddning!  jag känner mig nästan manlig!  :D

Nu ska jag börja med middagen, sedan ska jag på lagledarträff på GB skolan angående kvarters-starten!
så ikväll får vi vårt spelschema!  jippiiii! imorrn väntar kvällsjobb på mig.... känns som om jag är på bättringsvägen ordentligt nu.... pencillinet gör verkan!  snart är jag piggelin!

see u all!

Kommentarer
Postat av: k-p

ha ha vickan -mekanikern

jag känner igen kompisproblematiken....brukar försöka se till att lillebror oxå har kompis hemma, men det är ju inte alltid det går..

2009-05-07 @ 15:47:08
Postat av: Anonym

Ey, ville du nåt när du sökte mig idag? Milo har ju än en gång badat min telefon så det är lite svårt att nå mig. :)

2009-05-07 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0