Födelsedagen!

Hallå!
nu ska jag strax iväg för ett långpass på jobbet....
igår hade vi en fantastiskt skojig dag må ni tro!  :)
på f.m. var vi på risön för att kolla in barnen som hade sina 1:a kvartersmatcher för säsongen.... det var så kul att se do spela igen!
först spelade Superhjältarna, tyvärr vart det förlust.... men alla var lika glada iallfall!
sedan spelade HAjarna, även dom förlorade , med var oxå glada som små tokar !   :)
våra barn var sååå himla duktiga igår må ni tro, dom kämpade på så jättebra hela tiden!
sedan fick alla barn gratis fiskedamm, Ica-butikerna sponsrar ju kvartersen i år, så de hade fixat godisregn & fiskedamm till allas glädje!  :)

sedan var det kvickt hem efter detta, för att fixa tårtornna & ploacka fram alla bullar & kakor!
från 13 fram tlls 21 var det människor här hela tiden, guuud vad jag älskar att fylla år!!
mkt gott sällskap, hela tjocka släkten, samt några kompisar & grannarna var förbi här.
det var verkligen en supertrevlig dag, Tack alla snälla rara som gjorde dagen till en jättemysig dag!
jag fick en massa fina saker.... bl.a en övernattning på södra berget i s-vall med spa....   :)
av barnen & T fick jag frukost på säng, och nya dynor till utemöblerna, samt en låda att lägga dynorna i-  helt suveränt!
sedan fick jag massa blomstercheckar, typ 7-800 kr.... perfekt inför sommarn.....   :)
& parfym,blommor,bok-presentkort,ljus,lyktor....  Åhhh det var så mkt saker att jag blev så rörd av allas omtanke...
nä nu måste jag kila iväg på jobbet!
kram & Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0