Fortfarande-sjuk-lördag!

Håhååå!
jag vet...jag ska sluta tjata om att jag är sjuuuuuk....   :)
men tusan sikken förskylning att sitta i.... & nu verkar Hampus ha fått en släng oxå... snorar littegranna...
får se om vi blir hemmavid på måndag oxå...kanske lika bra det.

fredagen & lördagen har avlöpt i ett nafs kan jag säga!
igår skjutsade jag Hampus på kalas hos Linn som fyllde 6 år!
där hade han haft det superkul, många barn & mycket fika!
sedan var vi ute på vår gård mest hela kvällen eftersom det var kanonväder.

idag har grabbarna vart till varsin kompis ett tag, Hampus var till Elwin, Anton drog till Gabriel!
åsså har vi haft finfrämmande idag.... min kusse Magnus var hemma i staden på besök, så han, min bror m familj kom på fika i förmiddags, jag hade gjort en supersmarrig chokladtryffel tårta, som de tyvärr inte hann smaka på... den skulle frysas in först... innan den gick att ätas....  men de fick bullar & morotsmuffins istället!  tror att de vart nöjda med det oxå!  :)

sedan idag har jag & killarna gjort hemmagjord glass, som vi åt med hemmagjord kolasås...guuud så gott det var!
det har körts 4-hjuling som en tok härhemma, sedan Jörgen & Bea var här i igår & Jörgen fixade iordning den, så den blev körduglig!  det enda som behövdes, var en handpåläggning utav Jögga!  :)

mellan alla snörvlingar från min sida här hemma, så har vi alltså haft en helt okej helg!
imorrn har Hampus fotbollsträning med sitt lag, " Hajarna" !
sedan ska han hänga på en komis hem en sväng, medans jag & Anton ska fara med en liten present till Saga i Björkå!
sedan ska vi hämta Hampus m. kompis som ska hem till oss & köra lite 4 hjuling!  yihaaaaaa!
nu ska jag vänta in samtalet från min kusin & bror som är på partaj i staden, så jag får skjutsa hem dom!
kramar!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Neej!! Inte sjuka igen :(

Hoppas att det gått över nu!

Man har knappt hunnit varit i närheten av datorn när det blev så akut finväder :)

Mera mera...

Krya på dej/er (om det behövs) Vi hörs!

2009-05-03 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0