Fullt Hus & Cykeltur!

Hallå & Godmorgon vänner!
Vi har fått en kassa tjabbel med telefoni & internet IGEN....less blir man....
men nu ska ni ni få hörra vilken härlig dag vi hade igår!

efter Hampus träning igår morse hängde 2 kompisar till grabbarna ,med oss hem, sedan kom grannbarnen hit oxå, så det var fullt ös kan jag säga...6 barn som stojade järnet här på gården  :)
det blev årets 1:a badning oxå...  grannarna höll på att fylla deras pool, så alla barnen hoppade i som galna!  såg himla härligt ut alltså!

eftersom Anton har träning kl 18 på söndagar, så hade vi bestämt oss för att cykla in till staden denna söndag!
så vi tog våra cyklar, stoppade Hampus & kompisen Axel i cykelkärran, åsså Anton & Erik cyklade framför oss så vi kunde hålla koll på dom.. men det gick hur bra som helst! grabbarna var så duktiga, det är ju faktiskt en bra bit att cykla in till träningen..
dit gick det ganska fort, mkt nedför... men sedan hem.. var det ju nästan bara uppför...  men det var inga problem för Anton!  Hampus han satt mest & hejade på Anton , och sjöng som en galnng i kärran!  :)

väl hemma var vi alla nöjda, kul att vi såg en älg oxå mitt framför oss på grusvägen våran!
nu ska jag hoppa in i duschen, sedan väcka grabbarna- tidig dagis dag.......  :)  de har nog träningsvärk idag kan jag tänka mig.....

krampåer!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hur kan ni ha problem med internet när du lyckas göra ett blogginlägg? :)

2009-05-25 @ 10:07:59
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vickan

haha..ja men det är bara ibland det funkar... som imorse.. inte på hela dagen igår..

2009-05-25 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0