Godafton !

Ikväll har jag arbetat...skojskoj! 
jag blev lite överraskad på jobbet, för när jag skulle på min rast, & kollade i min väska efter min bok jag hade med mig, så låg där ett fint paket.....  det var gulliga Gudrun som jag jobbar med som hade smusslat ner det där...   :)   eftersom jag inte kunde hålla mig tills imorrn, så öppnade jag det när jag kom hem...  :)   det var en jättesöt liten rund " gubbe"  som jag skall ställa bland mina blommor i rabatten!  så fint av henne....  Tack!
min svärfar hade vart här ikväll oxå, eftersom de är bortresta imorgon, så hade han lämnat ett kuvert till mig, det var presentkort på Bodens, alltid skoj att få!   :) 

Imorrn bitti har vi 2 matcher... Äntligen startar kvartersen !
Anton har match kl 10:20 mot Eldhökarna, Hampus spelar 11:00  mot Prästbordslirarna....  det kommer att bli så kul att se barnen spela !
grabbarna är väldigt taggade nu kan jag säga.....   :)

sedan på kvällen är det ju äntligen dax för den stooora finalen i Melodifestivalen!  som jag har längtat!   :)
ska här & nu tippa de 6 länder jag tror kommer att slåss om vinsten... Ok.  
Sverige,Norge,Ukraina, Grekland,Tyskland,Azerbadjan....  ska bli spännade & se hur många av dessa jag har fel om....  :)
nä nu ska jag lägga mig & sova skönhetssömnen.... HAHAHA !

Kommentarer
Postat av: Dad

sverige,norge,portugal,rumänien,ukraina,finland,spanien. där kan du välja ut en vinnare.

(GRATTIS igen)

2009-05-16 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0