Godkväll/natt!

klockan är snart midnatt & jag är fortfarande vaken!  fantastiskt....   :)
har jobbat kvällen idag, då blir det alltid att man sitter uppe ett tag efter att kidsen slocknat...  eftersom barnen har lov nu i 2 dagar, och jag jobbar kväll imorrn oxå, betyder ju detta att vi får sovmorgon imorrn!  wihooooo!
imorrn fyller vår lilla Tuva-Li hela 1 år, och min farmor fyller 76 år....  så imorrn blir det massa firande!
har gjort ett gulligt kort till både farmor & Tuva, hoppas att de kommer att gilla dom....
jag jobbar ju jag, så det blir T & kidsen som far & grattar tillsammans med min mor & far...sedan ska killarna få sussa på skedom imorgon!  gissa om dom är överlyckliga?  finns väl inget bättre än att få sova hos mormor & morfar & bli bortskämda till max....   :)
killarna ska få hänga med T på träning imorrn oxå, eftersom de har lov från skolan så kan de ju äntligen få hänga på!
de har de tjatat om ett tag nu.....  så finally blir det av!

Till helgen är det ju dax för den sedvanliga marknadsmässan här i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0