Kåvepenin,Kortison & Guitar Hero !

Godafton!
Ja... inte gick mina bihålekänningar över av sig själv inte....
blev praktiskt taget tvingad av mina arbetskamrater att ringa Vc imorse..dom tyckte inte att jag såg ut som  om jag mådde så bra idag på jobbet.... NÄÄÄ !  det menar ni inte?   :)
idag har det vart hemskt!  jag har haft ont ont ont i mina bihålor på hela vänster sida av fejjan.... åsså febern & piss-förskylningen på det då....  fantastiskt!
gick till doktorn vid halv fyra, där han konstaterade att jag hade mkt riktigt en bihåleinflammation, med MASSA var i hålorna.... BLÄÄÄÄÄÄ !  snuskigt....
så det blev pencillin i 10 dagar & kortisonspray till näsan i 14 dagar....  nu hoppas jag verkligen att jag blir frisk nu på några dagar, för jag är mäkta less på att må så här nu....

Härhemma är allt annars som vanligt....  igår hade T vart på stan & handlat för sina presentkort han hade fått på sin födelsedag... han köpte Guitar Hero !  gissa om det blev poppis härhemma då?  ungarna kastade sig över gitarren & började spela på en gång!   själv är jag väl inte sådär jätteimpad.... har liksom aldrig förståtr grejen med varken tv-eller dataspelande.... jag gillar mina böcker jag!  :)

Till veckan , rättare sagt på måndag skall en vän komma hit & försöka raka våra kissar.... de ser snart ut som 3 stora klump-katter.... de har fått så många knutar i pälsarna så det måste till en rakning.... Så Jenny är haj på det där med djur, så hon skulle komma & försöka!  hoppas att det funkar..... annars blir det vetrinärbesök...

Nu ska jag jag lägga mig & tycka synd om mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0