Kunde inte hålla mig.....

Jag kunde inte hålla mig.... jag har nyss beställt den 4:e & sista boken i Twilight-serien...  " Så länge vi båda andas" !
jag hade ju tänkt att jag skulle önska mig den när jag fyller år... men herregud!  det är ju hela 6 dagar tills dess!
denna 3:e boken jag håller på med nu, kommer jag ju att läsa ut i kväll kanske....  inte klarar man av att vänta så länge på uppsluppningen då inte!!   :)
Nu hoppas jag verkligen inte att någon av mina släktingar gått & köpt den till mig..... då får jag byta den isåfall!  :)
Jag är verkligen helt förtrollad av dessa böcker!   fantastiska!
kanske kan låta konstigt med vampyrer & varulvar hit & dit.... men inte då!  :)  fullkomligt normalt i min värld!!  :D

Imorrn väntar katt-klippning efter jobbet!  ska bli intressant & se hur det kommer att gå....
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0