Måndag-Dan före jobbardag....

Japp, jag blev hemmavid idag oxå.... j-dra dynga vad jag är less på den här flunsan.... och inte nog med att jag har feber,hostar, snorar... nu har det satt sig på bihålerna oxå!  underbart!
så idag har jag hängt över en kastrull med kokande vatten & inandats ångor....   funkade inte kan jag säga....
fortfarande kvarstår sprängandet i bihålerna...
men men, förra gången gick det över av sig själv, så vi hoppas att det gör det denna gången oxå.

morondagen vankas det jobb igen!
tror inte jag är fit for fight riktigt, men jag har ju bara kort-dag imorrn, så sedan har jag 2 dagars ledigt...blir nog bra det.

idag skickade jag ner T på bokhandlen åt mig!
så nu har jag inhandlat den 2:a delen av " Twilight" serien!
" När jag hör din röst"  WIHOOOOO!
har börjat läsa den och det verkar mkt lovande!

min sista fråga är:  HUr mycket snor kan en människa ha egentligen??????  mitt snor-förråd tar aldriiiig slut......

Kommentarer
Postat av: Fastra

Du ha inte vart i Mexico?

2009-05-04 @ 23:43:06
Postat av: vickan

haha!

kul faster... nä, har inte vart där..men broder tror oxå att jag har svinjukan.. :)

2009-05-05 @ 05:47:12
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: vickan

haha!

kul faster... nä, har inte vart där..men broder tror oxå att jag har svinjukan.. :)

2009-05-05 @ 05:47:22
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0