Måndag igen då !

Tjo !
Ny vecka, härligt!  att tiden flyger fram, snart har vi sommar & semester!  :)
igår jobbade jag ju från morron till kväll, sedan när jag kom hem var jag alldeles för trött för att blogga något....
måste ju först & främst säga att mellofesten var kanon!  vilka låtar !   superbra!   :)
& att Norge med den lilla söta pojken, som alla vill adoptera... gick & vann, det visste jag ju redan att han skulle göra!
men att sverige blev utan poäng IGEN av Europa.... illa illa......  så dålig var hon väl ändå inte?   jag gillar ju den låten jag..

nu är jag ledig imorrn, härligt!
grabbarna har varsin match imorrnkväll oxå, håller tummarna att det går bra för båda lagen!  :)
ikväll har jag & killarna varit ner till älven & promenerat omkring därnere, kollade in om det gick att börja med fisket där igen... men det var lite för lågt vatten fortfarande, men det är ju fantastiskt mysigt att bara vandra omkring där nere oxå, det tycker grabbarna oxå!
sedan efter nästan 1 1/2 timmes prommis, gick vi hem & planterade lite gladiolus-lökar & Flock-Lilje-lökar i krukor, hoppas att det blir massa fina blomster jag kan plantera ut sedan!

Nu ska jag scrappa lite kort, det är många födelsedagar,morsdag, brorfödelsedag på G....   :)
Kraaaaaaameeeeeen !

Kommentarer
Postat av: Fadern

Mysko med EU-poängen? Men,Norges bidrag var ganska bra efter många genomlyssningar. det gick ju mckt. bra för mina favoriter!!!! portugal och finland( sist och nästsist) annars vare ok.

2009-05-18 @ 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0