Morsdag!

Hallooo vänner!
I dag är det ju Morsdag!  Hurra för alla mammor idag !  :)
själv har jag haft en alldeles ypperlig dag !   I morse kom grabbarna med morsdagspresenter till mig &  vi åt frukost ute på altanen.... såååå härligt!
av killarna fick jag ett presentkort på Bokhandeln, &  ett på Lindex !  superduperbra !   :)
åsså fick jag ju såklart det enda jag ville ha....  massa gosiga kramar & pussar av mina älsklingar!

efter denna härliga morgon var det dax att åka på Hampus fotbollsträning, den gick hur bra som helst!
sedan tog vi med en kompis till Hampus hem till oss, åsså skjutsade vi Anton till en av hans kompisar i stan!
Hampus & hans kompis har haft ett hejdundrade lekande & plaskande i vår nya pool, grabbarna har lekt så det stod härliga till!

I dag medans barnen har lekt så har jag & Thomas arbetat på gården... MASSOR!
vi har planterat blommor... grävt upp & flyttat jordgubbsplantor...klippt gräs...planterat ännu mera... flyttat pallkragarna till en annan plats på gården.... ja, vi har som sagt hunnit med en hel del !

ikväll har vi haft träning med vårt lag, kilalrna & tjtjerna kämpade på som vanligt, även fast det var så himla varmt att vi höll på att flyta bort!  :)

Nu är det nästan dax att hoppa i sängen... det är tiiiidig morgon på dagis & fritids imorrn för grabbarna.....
vill INTE jobba när det är så här himla fint väder!   :)
Puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hello,



Tittade in i din blogg, hinner ju inte riktigt med att läsa så ofta men hinner jag så kollar jag förbi. OCH tänk, just idag så läser jag om dina pallkragar! Var får man tag på sånna? Det vore mer lagom till mig och ha några sånna än ett helt land som jag inte hinner med! =) Tack på förhand!



2009-06-01 @ 16:21:38
Postat av: vickan

Helloo Annica!

Pallkragar finns att köpa på Granngården, både målade & omålade, även på Bodens, de är kanoners!

Jag har 4 st, varav jordgubbar i 2 & grönsaker i 2 st. mkt bra! Kram på dej!

2009-06-01 @ 20:50:22
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: vickan

Helloo Annica!

Pallkragar finns att köpa på Granngården, både målade & omålade, även på Bodens, de är kanoners!

Jag har 4 st, varav jordgubbar i 2 & grönsaker i 2 st. mkt bra! Kram på dej!

2009-06-01 @ 20:50:36
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: vickan

Helloo Annica!

Pallkragar finns att köpa på Granngården, både målade & omålade, även på Bodens, de är kanoners!

Jag har 4 st, varav jordgubbar i 2 & grönsaker i 2 st. mkt bra! Kram på dej!

2009-06-01 @ 20:51:16
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0