Onsdag!

Helooo!
dagen har gått fort fort....  konstigt nog, fast jag känt mig lite halvtrött hela dan... så känns det bra!
Det har vart full rulle härhemma idag, Hampus hade med sig Noak hem från dagis, sedan träffade jag på Madde & barngänget på skolan, så då bjuppade jag hem dom alla på lite fika!
väl hemma med barnen, Madde & hennes 4 kids, ringde bror & hörde om han kunde titta förbi med Milo!
Så det vart en riktigt härlig fikatime!
barnen sprang & lekte hejvillt, Milo var mest intresserad av kolla in när storkillarna spelade Guitar Hero....  :)
men han lekte med Maddes Oskar, han t.o.m ropade " oookaa "  antar att det betydde Oskar.... hehe...

Idag har vi vart & inhandlat nya fotbollspjucks till  Anton oxå!  det blev ett par riktigt coola Addidas, han blev väldigt nöjd iallfall!
grabbarna har testat sina skor ikväll, då de spelade en fotbollsmatch mot mig på baksidan.... de var mäkta impade över att jag kunde skjuta såååå långt.... fast jag var sjuk....   :)

Har skrivit ut jättefint på datorn idag oxå, till alla barn & föräldrar i klassen!   vi klassmammor har bestämt att vi ska samlas alla barn & föräldrar i klass 1, kvällen innan avslutningen & spela brännboll & grilla!  tror att det kommer att bli en fullträff!  :)
vi gjorde nåt liknande i fjol oxå med klassen & det vart väldigt uppskattat!

Nu mår jag illa, så jag måste till sängs.... antagligen är det pencillinet som jag mår taskigt av.... det går nog över...
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0