Tjolahopp!

Hello friends!
ikväll har vi vart på risön på kvartersen, det var riktigt skoj som vanligt!  :)
Antons lag spelade 2-2 mot laget dom mötte, Anton var verkligen en superkämpe idag!
Hampus lag spelade mot barn som var lika gamla som Anton, så den matchen gick sämre .....  men hajarna var lika glada iallfall!  :)
imorrn ska jag sticka en snabb sväng till s-vall när jag lämnat Anton på skolan, har tänkt att inhandla en pool samt en grill, kanske nåt annat oxå.... åsså ska jag storhandla på willys eller ica maxi, måste ju passa på när man väl är där i s-vall....
har kontaktat brandstationen angående fyllning av poolen, fick svar nyss, det kostar ca 1000 kr...ganska mycket pengar... men vad gör man när vi har egen brunn & delar dessutom med grannen...  vi har helt enkelt inte vatten så det räcker till en poolfyllning.....  får se hur vi bestämmer oss att göra.... endela fyller vi sakta lite i taget i nån vecka eller två.... eller så satsar vi på en vattenfyllning på en gång av brandstaionen!  kan ju vara värt det oxå....
men vi får se vilken pool jag hittar först & främst!   har kollat på en 7000 L...den var mkt fin!
Nä nu måste jag gå & sussa om jag ska orka med en s-vallskörning fram & åter.....
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0