1 månad till Julafton!

Nu går tiden snabbt hörni...  kom på i går att det precis är 1 månad kvar till julafton..  :)

Igår jobabde jag bara till 13, härligt det !  sedan hämtade jag barnen & vi for hem för att göra lite läxor & annat skoj innan det var dax för oss att fara på Antons hockeyträning.
Hampus & T stannade hemma.

Idag är det kvällen som gäller på jobbet för mig... känns väl OK..
nu sedan i f.m. så har jag strykt massa julgardiner & juldukar.. sedan har jag tagit fram alla jul-lådor med tomtar & åter tomtar...   :)  men allt detta står ännu bara i förrådet... redo att släppas fram !  detta skall jag roa mig med i helgen, då är jag ledig.

efter imorgon kl 13 .. DÅ har jag helg!  tjohoooo!

på fredag när jag lämnat kidsen på skolan, ska jag swisha ner en snabb sväng på dollars... de har så himla billiga oljeljus & andra ljus där, så jag ska hamstra !  :)
det lär nog bli lite andra jul-saker oxå kan jag tänka mig...

Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen... sedan en dusch..sedan jobba,jobba, jooobbbbbaaaaa !  :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Yes. Och den kommer inte för än nästa vecka kanske. :/

2009-11-26 @ 22:38:21
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj det var svar på din fråga på min blogg. XD

2009-11-26 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0