Fredag 13:e...

... är lite av en turdag nu!
härhemma imorse föddes till vår stoooora förvåning 2 friska välmående kattungar!
hej & hå vad det föds katter härhemma detta året nu...   det är ju bara 17 veckor sedan hon fick förra kullen, 2 st även denna gången..
tror det kan vara läge att kastrera den lilla gumman nu...  :)   hon verkar ju vara het på gröten att bli på tjocken...
ni ska se så söta de är... en är helsvart med vita tassar & vit på nosen, den andra ser exakt ut som en dalmatin-hund !  aldeles prickig !  sååå söta !!
nu har vi gjort iordning " The Hjälta BB "  som vi nu har vanan inne på nu...  inne i vårt sovrum. där ligger nu kattmamman & de båda småkissarna & myser...  den andra " kattungen" som är 17 veckor är väldigt fundersam kan jag säga...  men han är mest bara nyfiken..inte dum alls..

Nu inväntar vi Idol.. grabbarna spelar lite brädspel med deras far, jag har tvättat lite... imorrn far T på innebandymatch i Sveg..blir borta från 5 tiden på morron till sena natta ! 
jag & killarna ska på skridskoskolan på morgonen, sedan blir det nog en sväng på bytardagen på Valla..ska se om jag hittar några skidor till Hampus, samt hängslen till Antons hockeybrallor...
sedan blir det en sväng upp på Skedom oxå tror jag!

Härligt med ledig helg fremför mig!!
ska hinna med att se både " Da Vinci koden" & " Änglar & Demoner " ska bli spännande...
åsså blir det nog lite vampyr-serier som vanligt... har snöat in på en ny vamp-serie som heter " The Vampire Diaries"  mkt bra !

Hejhopp!
Kan meddela alla som köpt jultidningar av Anton att nu har de kommit!

Kommentarer
Postat av: Bea

2009-11-14 @ 07:26:54
Postat av: Bea

Oj.

De blev ett kort inlägg de där. :P

Se till att hålla kisse inne nu tills ni kan sterilisera henne nu så hon inte får ungar igen för de är inte så bra att få dom så tätt!

Eller börja med p-piller igen, men de är inge bra så länge hon diar...

kram på er

2009-11-14 @ 07:28:59
Postat av: Nathalie

Hej, vickan. Undra bara om du är intresserad av en ny blogg design? :)

Isåfall skulle jag kunna fixa en åt dig. Har precis lärt mig hur man gör. :) Det är bara att kontakta mig i såfall om du vill ha en ny. :D <3

2009-11-14 @ 21:47:47
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0