Hipp Hipp Hurra för Momme idag!

Idag fyller min lilla mormor 86 år!

så ikväll på jobbet vart det ordentligt firande av lilla mormor!

Tur att man har sin mormor på stället där jag jobbar!  :)

hela tjocka släkten kom dit med fika & presenter så det var sååå himla myspysigt som helst, mormor var mkt nöjd när jag la henne för kvällen sedan....  :)

Äntligen fick grabbarna träffa Milo igen oxå efter alla veckor med sjuka härhemma, de var sååå glada att se han igen!

Annars idag har jag inte gjort mkt annat än att jobbat nu ikväll, Imorrn ska jag jobba kväll igen..men innan dess ska jag vara med Anton i hans klass & hälsa på!

Det ska bli superkul!

Jag tycker fler föräldrar borde försöka vara med barnen i skolan & se vad de gör, det är jätteintressant, man får en inblick i barnens vardag på skolan, se hur klassen funkar & så...

jag brukar se till att vara med i killarnas klasser minst en gång per år, Hampus klass var jag ju med för några veckor sedan, så nu är det alltså Antons tur!  :)

Nu ska jag läsa ut min bok... kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0